Vacatures - Project- en urenadministratie – Rotterdam

Ben jij op zoek naar een tijdelijke functie binnen de (project- en/of uren)administratie? Solliciteer dan direct bij Hertel!

 

Wat ga je doen?
Ter ondersteuning van de project- en urenadministratie zijn wij op zoek naar een tijdelijk projectadministrateur die accuraat is, cijfermatig inzicht heeft en handig is met computer.

 

Je bent onder andere verantwoordelijk voor: 

  • De verwerking van de urenadministratie;
  • De facturatie van geaccordeerde bonnen;
  • De ondersteuning van de regiocontroller bij het opstellen van rapportages, verzamelen en aangeven van gegevens, maandafsluiting en administratieve zaken;
  • De debiteurenbeheer.

 

Overige functiekenmerken:

  • Het betreft een tijdelijke functie van ongeveer vier maanden met de mogelijkheid tot een langere periode;
  • Je bent per direct beschikbaar.

 

Wat breng je mee:

  • MBO- denk- en werkniveau; 
  • Enige ervaring in de (project- en/of uren)administratie;
  • Ervaring met Metacom is een pre;
  • Ruime ervaring met Microsoft Office.

 

Waar ga je werken?
Hertel is een toonaangevende industriële dienstverlener. Meer dan 10.000 professionals ondersteunen de behoeften van opdrachtgevers met een gecoördineerd scala aan op maat gemaakt oplossingen rondom Access Solutions, Isolatie, Thermografie, Tracing, Painting en specialistische diensten zoals Asbestverwijdering en Brandbescherming.

Hertel biedt een prettige, no-nonsense werkomgeving met een informele werksfeer, waar verantwoordelijkheid en zelfstandigheid sleutelwoorden zijn. Hertel betaald volgens de cao van het isolatiebedrijf.

Interesse?

Heb je interesse, stuur je cv en motivatie naar work@hertel.com 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Meer weten over onze organisatie?

Over ons

3 juli 2018

Locatie : Rotterdam

Deel deze vacature

Vragen of meer info?

Marjolein Bos

Manager HR work@hertel.com